Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2008 01:00 - "Nqma ve4e sms-i"
Автор: someotherguy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1238 Коментари: 0 Гласове:
0



image
"С това ще контролирам ЖИВОТА ти"

"Ehh nqma ve4e sms-i,nqma ni6to! Vinagi taka stava:P"

Какво гениално проникновение,не мислиш ли? Изненадан бях,че толкова бързо ми писа,честно казано? Очаквах да почака още малко или да й трябва още малко време,за да осъзнае,че някак си НЕ Й ПИША,но ето пак,че елементът на изненада е на нейна страна! Ако не си спомняш,става дума за онова девойче,което преди два дена ми каза,че не изпитва чувства към мен. Случката я има описана подробно в "Квантови системи" (колко съм мил,чак и линк му сложих!).

Наистина не го очаквах,но едва ли има смисъл да се повтарям. Не искам да обиждам никого от нежния пол,но с повечето жени е така: хвърли ги,а те ще се върнат при теб - като бумеранг. Ние,мъжете,доста бързо научаваме този урок в живота,но доста често трябва да изминем дълъг път,преди да осъзнаем тази толкова проста истина. На пръв поглед изглежда нелогично - как така ще захвърля това,на което държа най-много? Ами,малко или много,си е много логично ПЪК! Защото,както вече казах,жените много ми напомнят законите на квантовата механика - ти очакваш едно,то пък излиза съвсем друго...

Шегувам се естествено,но Фройд е казал,че човек може да каже всичко на шега,дори и истината. Смятам,че Фройд греши - човек казва истината винаги само на шега!

Иначе аз й писах,защото съм мил човечец: "Дай му на човек малко лично време! А и не искам да правя неща,които...ами...не ми се правят!*"

*става дума за писане на съобщение,ако не си се досетил!


Тагове:   SMS,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: someotherguy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 60855
Постинги: 21
Коментари: 64
Гласове: 60
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031