Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2008 17:09 - Чиста проба негативна енергия!
Автор: someotherguy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1087 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 27.07.2008 17:12


По-добре тук,отколкото да я държа в себе си!

ЕЙ,МАМКА МУ,НЕ ИЗДЪРЖАМ ПОВЕЧЕ ОТ ТЪПИ ЖЕНСКИ НОМЕРА!!! Близо три години връзка,братя,три години ?! Как издържам,само аз си знам - но има някой неща,които просто не можаха да се променят в това ужасно създание! Писнало ми е от редовните номера "Имам малко работа,изчакай ме само 5-10мин и ще ти се обадя да излезем"

Минават 10

Минават 15

Минават 20

Минават 25

Минават 30...

Ето,преди малко часовникът отброи 40та минута,откато й се обадих,за да ми съобщи,че ще излизаме след дестина минути. Но аз повече няма да се обаждам...нееее,другари,няма да стане! Писна ми аз да излизам припряния,този,който не може да се сдържи,този,който не й оставя лично пространство. От друга страна,ако не се обадя,следва шамаросващото изречение "Ама на теб не ти пука". ДОБЪР ДЕН!

Колко ли време й трябва на една жена,за да осъзнае,че най-близкото й създание ЖЕСТОКО МНОГО СЕ ИЗНЕРВЯ на безбожните й,безкрайните й,безграничните й номера и простотии ? Колко ли време й трябва,за да разбере,че аз повече няма да я търпя така ? КОЛКО?

Тъпата крава съм я чакал 40 минути във февруарски студове,чакал съм я половин час пред входа,докато се накани да слезе,чакал съм я с часове ДА СЕ СЕТИ ДА МИ СЕ ОБАДИ!

И ВСЕКИ ПЪТ,ДА ЕБА МАЙКА МУ,ДА ЕБА,всеки път ОПРАВДАНИЯ! Как може да ги измисля...обаче проблемът не е в нея,да ви кажа аз на вас,проблемът си е в мен. ЗАЩОТО МАКАР И ДА ЗНАМ,че не трябва,АЗ ПАК Й СЕ ВЪРЗВАМ! Как го правя,бе?! Абе,как може да съм толкова сляп?! Как може да постъпвам толкова глупаво?! Просто нямам ни най-бегла представа. Ако ме чуеш да говоря на някой друг авер,да го съветвам как да постъпи за някоя мацка от този тип,му казвам просто да не се занимава.

ВЪПРОСЪТ ЗА ЕДИН МИЛИОН ДОЛАРА Е "Аз защо се занимавам?" Защо след като знам за какво става дума,защо след като ми е пределно ясно,че най-накрая ПАК АЗ СЪМ с кофти емоции?!

Ама нали съм добра душа и все отлагам момента да й кажа,че повече не искам да се занимавам с нея. Ту финансови проблеми имала,ту щяла да кандидатства,ту това,ту онова - все,когато съм решен да й бия шута,все изскача нещо от някъде? И аз все си казвам "Хайде,нека да мине това,пък ще й кажа каквото мисля" Познай...

Скоро ще стане час от прословутите 10 мин. Ама на мен не ми пука - ТЯ ЩЕ Е НАИГРАНА! Защо? Защото "мечето" има други ангажименти и не може да се занимава цяла вечер с една пикла,дето не знае какво иска... То,кой ли знае... Ако си мисли,че ме върти на пръстта си,жестоко се лъже. Ей сега като ми се обади,просто й казвам,че нямам желание да изляза с нея и това е. Време да понесеш веднъж отговорността за постъпките си. Ако не можеш,майната ти! Тогава не съм аз човекът,който ще те търпи...Защото аз държа на отговорностите - трябва да разбереш,че на този свят има действие и противодействие. Това са фундаменталните закони на физиката.

Ако не ги разбираш,умри в песък!


Тагове:   негативна,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - fakt
28.01.2009 23:48
тъжната и удивително проста истина е следната:
ако има смисъл, минутите и часовете няма да имат значение. ако няма смисъл -- всяка секунда ще се усеща като удар. Така че правилно си се ядосал, правилно ти е писнало, правилно слагаш точки и прочее. ако стихотворението ти "раздяла" е писано по повод това, то вече разбирам какво го прави да звучи толкова: реалистично, истинско, изстрадано. мисля, че тези неща са именно прословутата "болка, която те прави по-силен".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: someotherguy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 60988
Постинги: 21
Коментари: 64
Гласове: 60
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930