Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2008 13:58 - Накратко за образованието
Автор: someotherguy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 672 Коментари: 0 Гласове:
0



image
"ВНИМАНИЕ! Този знак има ОСТРИ РЪБОВЕ! Не докосвайте ръбовете на този знак! Освен това има мост някъде напред..."

Мъка,мъка... Тежко,тежко вино дайте,че ми изфиряса мозъкът вече! Проклета кандидат-студентска кампания,проклето нещо! Не бих казал,че се преуморявам обаче - напротив. Мързелувам,мързелувам,мързелувам,другарю!

Историята я обичам. Затова имам и 4.50 на предварителнтие - един такъв,никакъв резултат! Нямам нищо против да уча по история,но честно казано пищисах! До такава степен съм се побъркал вече,че на бележки съм си записал всички номера на темите и на ден си тегля по две бележки - толкоз теми ще се паднат... С този експеримент доказах,че математическата случайност е и физическа случайност - получих абсолютно хаотични резултати. Но това е друг въпрос.

Литературата не я обичам,но пък ми се отдава. Без много,много зубращина сътворявам чудеса! Ей,на - на матурата имам 6.00! Анализът ми беше за чудо и приказ...ама де тоз" късмет някой да ти го признае някъде. Или пък да ми текне муза на самия изпит.

Като цяло смятам,че изпитите в СУ са ужасно глупави и веднага ще се обоснова - живеем в информационно общество! Вече не е проблем да се снабдиш с необходимата ти информация бързо и лесно,нали? Просто отваряш любимия "Гугъл" и преди да се усетиш пред очите ти изскачат милион и една страници по дадения проблем. В СУ искат от теб да възпроизвеждаш информация - СВЕТОВНА ГЛУПОСТ! Защо трябва да зубрим като идиоти,само това ако може някой да ми го обясни?! Какъв е смисълът от цялото това упражнение? Сто пъти по-важно е да ни научат как да намираме информация и какво да я правим после. Така се развива едно такова абстрактно нещо,наречено МИСЪЛ! Ето това липсва на българското образование - някой,който да мисли!

Но,като се замисля,на никого не му трябват мислещи хора - те са само пречка. Ето това се случва с нас,приятелю,правят ни безмозъчни роби! Нищо,българинът е свикнал...

Не мисля,че е необходим повече коментар - а и ми се спи!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: someotherguy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 61076
Постинги: 21
Коментари: 64
Гласове: 60
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930