Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2008 16:08 - В този ред на хаотичните ми мисли
Автор: someotherguy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 685 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 17.06.2008 16:26


image
"Изгубено кученце"

Хм,то било интересно човек да си води блог и да разказва на другите какво го вълнува. Както казах в началото едва ли някой се вълнува силно от написаното. Гледам,разни хора влизат в блога,излизат от него - кой чел,кой не чел - не знам! Едва ли имам "фенове" така да се каже (оффф,тази проклета пунктуация ще ми изяде главата!). Извинявам се за всички правописни и пунктуационни грешки - мразя неграмотно написани работи,но в този "Личен дневник" ще си позволя да правя колкото си грешки искам! Но това не означава,че няма да осмивам неграмотно написани работи...

По темата - то,като се замисля,тема няма! Просто исках да напиша някой друг ред. Нямам никакво творческо вдъхновение. Наскоро успях да забера една награда от национален конкурс по литература и оттогава нищо! Искам да създам нещо ново,нещо уникално,нещо красиво и стойностно! Всичките ми идеи,които ми идват,са някакви такива американски.

Проклета Америка и нейното безмозъчно комерсиално "изкуство"! Имам чувството,че то до голяма степен е виновно за световната културна криза! Защото,замислете се - какво стойностно идва в последните десет години от "страната на неограничените възможности"...с доста ограничен творчески потенциал,бих добавил аз! Писна ми да гледам един и същи филм с различни актьори! Писна ми да слушам една и съща музика с един и същи текст - изпят от друга чернилка (не съм расист,между другото - смятам,че расизмът е най-голямата болест на човечеството...но за това в друга тема).

И все пак никой не ми е виновен,че гледам само американски бози,нали? Правилно,но ходил ли си скоро на театър? Или по-точно на експериментален театър? Божееее...в тази държава няма грам изкуство! Хората,които пък разбират или могат да правят нещо стойностно,отдавна са се отказали. Просто няма смисъл. А нашите модерни "творци" саааа...помощ! Под всякакава критика! Поети ли били,прозаици ли били - група загубени,задръстени и затворени в себе си идиоти,които нищо не могат да сътворят,но пък за сметка на това много добре подръжават на големите американски творци от 60-те. Това са група хора,които не могат да преживеят хипарските години. Но Керуак и неговите ценности умряха! Съжалявам,че трябва да ви го съобщя,драги творци,но вие не струвате! Както и да е...може би друг път ще цитирам някое велико произведение,което е било високо оценено от нашата критика...

Знаеш ли,мисля си,че точно там ни е проблемът - ние критика нямаме. Просто погледни парламента и целия цирк,който се разиграва там. Скоро ще ни управялват мутри - нищо! Управялваха ни комунисти,управлява ни цар - сега е ред на мутрите. Кого да избереш иначе? "АТАКА" ли? Група националистически настроени идиоти,които си противоречат постоянно? Не,не мога да приема,че това се случва с моята родина! Но...нека не бъда краен песимист - може би всичко ще се нареди накрая!

И така,драги ми Смехурко,потънал съм в най-различни мрачни и злокобни мисли. Между другото вчера и днес не съм писал на онова девойче. Само че тя ми беше пратила една е-картичка в отговор на моя. "Благодаря ти,че ме караш да се чувствам специална" ... Пак заповядай! Пак,ама на кукуво лято!

Товой приятел вечен,
весел Патиланчо!


Тагове:   мисли,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: someotherguy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 60872
Постинги: 21
Коментари: 64
Гласове: 60
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031